Saturday, December 8, 2018

ZULUTRADE-CARA KIRAAN




ZULUTRADE






Penyedia isyarat menggunakan stesen perdagangan ZuluTrade untuk mencipta perdagangan atau ia boleh dilakukan melalui stesen dagangan MT4 mereka. Penyedia isyarat ialah pengguna ZuluTrade, yang berdagang sama ada pada akaun Demo atau Live. Setiap tindakan dagangan yang dilakukan dalam akaun pembekal dihantar ke semua akaun Demo dan Live ZuluTrade dalam bentuk isyarat penyiaran. Semasa ini berlaku, ZuluTrade menerbitkan hasil dan statistiknya secara terbuka melalui laman web.

Jika peniaga peniaga isyarat secara konsisten menguntungkan, maka semakin banyak Zulutraders akan menambahnya dalam portfolio mereka. Untuk setiap perdagangan yang dihasilkan dalam akaun langsung, ZuluTrade membayar penyedia isyarat separuh pip per lot. Setengah pip biasanya berbeza-beza disebabkan oleh turun naik mata wang, tetapi purata wajaran dapat sekitar 4 dolar per perdagangan per lot standard.

Peniaga boleh memilih antara 100,000 peniaga dari 192 negara.

The Automator menawarkan para pedagang keupayaan untuk melaksanakan perdagangan kapan saja dari hari ke mana saja dengan menonton dan memberitahu mereka apabila sesuatu berlaku dan secara automatik akan melaksanakan tindakan yang mereka lakukan sendiri.

ZuluGuard adalah ciri perlindungan akaun yang memantau setiap tingkah laku peniaga dan secara automatik membuang peniaga yang tidak baik apabila strategi perdagangan radikal dikesan. Sila ambil perhatian bahawa anda boleh mempertimbangkan dan menetapkan perlindungan ZuluGuard secara manual kemudian pada halaman Mod Modul / Tetapan akaun anda.

Perkhidmatan teknologi paten ZuluTrade dua jenis peniaga pada masa yang sama. Peniaga profesional yang ingin membuktikan sistem perdagangan mereka dan membina pangkalan pelanggan akan terus mengawasi pasaran dan meletakkan perdagangan mereka secara standard. Tetapi ia menawarkan perdagangan automatik untuk peniaga yang ingin dapat berdagang dan tidur pada masa yang sama.

Beberapa ciri tambahan yang ditawarkan oleh ZuluTrade termasuk kalendar ekonomi, alat Forex seperti pip, margin, keuntungan dan kalkulator mata wang.


No comments:

Post a Comment

US 30-year inflation-adjusted Treasury yield turns positive for first since June 2020 NEWS | 2/23/2021 1:12:49 AM GMT | By Omkar Godbole

  According to data provided by the Department of the Treasury, the  US  30-year real or inflation-adjusted Treasury yield has risen above z...